poniedziałek, 21 października 2013

Marek Migalski o Wałęsie: został nowym Mojżeszem - WPROST http://www.wprost.pl/ar/421718/Migalski-sadzilem-ze-Walesa-chce-byc-Bogiem/

Marek Migalski o Wałęsie: został nowym Mojżeszem - WPROST
http://www.wprost.pl/ar/421718/Migalski-sadzilem-ze-Walesa-chce-byc-Bogiem/

Zaś nieopublikowany dziś post we Wprost skłonił mnie do wpisywania wszystkich moich komentarzy na tym blogu. W internetowym forum napisałem:

...aby nie doprowadzać do demonstracji i protestów - Bolko spoko, - stocznie pozamykane a na ulicach gdzie pieprzem pachnie, tylko policja w maskach na twarzy. Cała reszta nie wytknie nawet nosa.
w tym miejscu ukazała się notka:
Treść komentarza została odrzucona - wulgaryzmy - - - 2013-10-21 11:48:24
skopiowałem i ją, dopisując poniższy tekst:
...więc sorky za słowo Bolko i przyprawę._2013-10-21 12:15:17
Po upływie 2godz. z braku publikacji ponowiłem tekst z następującym wydźwiękiem:

...aby nie doprowadzać do demonstracji i protestów - Bolko spoko, - stocznie pozamykane a na ulicach władza używa (gazu pieprzowego) [w tym miejscu została wpisana nazwa POpularnej przyprawy, widocznie zastrzeżonej tylko dla ojca Józefa Bąka], tylko policja ma prawo chowania się za maskami gazowymi. Cała reszta nie wytknie nawet nosa.

...więc sorki za słowo Bolko i przyprawę, zapomniałem gdzie ona rośnie.

Cisza w eterze, więc biorę się za pisanie i odtwarzanie pracy moderatora bez funkcji cenzora. Co uwidoczniłem tekstem:
Moje komentarze pisane 2013-10-21 11:48:24, 2013-10-21 12:15:17, i 2013-10-21 14:01:45 nie zostały opublikowane, dlatego od dziś wszystkie moje wpisy umieszczać będę na blogu skurczybyka wprost24

http://wprost24pl.blogspot.com/
Również sami możecie skorzystać z mojego bloga.
Moderator wprost bagatelizuje moje wpisy jak i wielu innych . Może są za ostre dla Platformy ale jeżeli komentarze niektórych forumowiczów mogą obrażać nieżyjącego śp. prezydenta i są akceptowane przez lemingi to taka sama zasada powinna działać i w drugą stronę.
To bezprzykładna manipulacja, dlatego mam coraz większą pewność że Platforma się boi i jej wszyscy zausznicy, dlatego obecne forum wygląda tak a nie inaczej. Rządowe badania smoleńskiej katastrofy są na tym samym poziomie co wydania internetowe Wprost.
Zapraszam na bloga24pl. Łatwo odnaleźć mnie w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz